Letar du efter en skola där ditt barn kan utvecklas och lära för livet? Då är du välkommen till Onsalas enda F – 9 skola i en fantastisk miljö. Vår skola drivs som ett föräldrakooperativ och präglas av traditioner, småskalighet, respekt för varandra och ett stort engagemang av både föräldrar och personal. Våra kärnvärden kunskap, kreativitet och trygghet stödjer vår vardag och gör att skolan har hög måluppfyllelse. Skolans 20-åriga historia tillsammans med våra värderingar har format oss till den unika skola vi är idag.

Eftersom vi är en friskola ska ni börja med att ställa era barn i vår kö. Du hittar vår blankett för anmälan nedan.

När ni fått besked från oss att ni fått plats på OMS, ska ni ange detta på Kungsbacka kommuns ansökningssida genom att ange ”Sökt Onsala montessoriskola”.

Intresserad av att börja hos oss?

Till köanmälan

För frågor kring antagning till Onsala montessoriskola, kontakta Petra på vår expedition:
kansli@…skola.se

Vill du veta mer, kontakta Emma Snelder, vår köansvariga förälder:
emma.snelder@…skola.se